V-am facut o smartiniana

Am vrut sa va trag o Smartiniana* si cred ca mi-a iesit

* Smartiniană este o tehnică de scris pe blog pentru a creşte admiratia publicului feminin.

* A face o Smartiniana– vb. III. A. . I. 1. Actiunea prin care utilizatorul isi creaza un jurnal personal cu scop predestinat de a nu scrie in el. Cum functioneaza: detinatorul unui blog se retine din a scrie o perioada determinata pentru a crea emotii/impresii utilizatorilor (preponderent public feminin) cu scopul de a atrage simpatia si admiratia si a primii indemne de „a nu renunta”

Citeste mai multe despre „Smartiniana” pe WIKIPEDIA

Update: Wikipedia sunt niste rahati cu ochi. Ma voi zbate ca acest termen sa patrunda in analele Wikipedia. (lasa porcarii si injuraturi si imi sterg mie cuvantul)

NOTA:

Acest articol este supus legii Dreptului de autor. Pentru folosirea termenului de „Smartiniana” sau ” A face o Smartiniana” sursa trebuie mentionata in felul urmator: 

Cu acest cod:    Smartiniana este un termen <a href=’https://dvictor.wordpress.com‘ target=’_blank’>DVictor</a>

Nu uitati sa faceti acest test psihologic

6 răspunsuri to “V-am facut o smartiniana”

  1. Silviu Says:

    Ha! Ha! Ha! Nu am mai ramas asa de mult :)) Bine ca au sters pagina… Mda, ma pregatesc sa sterg celelate bloguri…

  2. dvictor Says:

    niste verze astia de la wikipedia… ca era text mai lung pe acolo 😀 in care ziceam ca trebuie sa fi barbat/inteligen si cu o constitutie fizica buna ca sa poti sa faci o smartiniana.

  3. dvictor Says:

    mie personal… imi placea „celalalt” blog… ala mai profi.

  4. Melk Says:

    Hai ca-i tare asta! 🙂

    Pacat ca-s bulanjii aia de la Uichipedia si ti-au scos pagina.

  5. monicasuma Says:

    A fost tare asta, Victor, te felicit! Am ras cu pofta 🙂

Lasă un răspuns

