Tabiet Cafe – Cum m-am imbolnavit

1 saptamana de intoxicatie alimentara va urez si voua Tabiet Cafe si Domnule Ispasiu.

Si patronul, domnul patron cand i-am aratat ca dupa ce am teminat de mancat am gasit un fir de par in mancare, a zis ca este al meu si ca nu il intereseaza pt ca „pe el nu il atinge nimeni”.

Si din pacate are dreptate. Nu am cum sa il ating .

Eventual poate sa candideze si pentru europarlamentare pentru ca are profil de mafiot cu tot lantul sau de bodegi.

Iti e scarba de Romania cand vezi astfel de interlopi, ce cred ca conduc lumea.

PS: doar de curiozitate… interesati-va ce lapte pun in cafele 😉

Etichete: , ,

6 răspunsuri to “Tabiet Cafe – Cum m-am imbolnavit”

  1. Melk Says:

    Nici n-am auzit de astia. Acum stiu sa-i evit.

  2. Xul Says:

    Si eu am avut dezamagire mare cu ei.

  3. AnNa Says:

    eu am fst de curand pe acolo,si a fost destul de ok.mai putin chelnera.
    totusi poti sa imi spui si mie care este faza cu laptele?

  4. dvictor Says:

    iti spun numai dupa ce ii intrebi si le vezi reactia… si dupa aia iti zic 😉

  5. AnNa Says:

    de ajuns pe acolo nu stiu daca mai ajung,si nu as face’o special pt asta :))…as fi preferat sa imi zici tu dar daca nu vrei,o sa raman intr’o mare dilema.

  6. dvictor Says:

    Iti rezerv surpriza pt cand o sa ajungi 😉 poate sa si mananci!

Lasă un răspuns

