Telefon mobil 2.0

Ce inseamna un soft serios

sursa

+ Melk, uite-ti urmasul aici

Etichete: ,

13 Răspunsuri to “Telefon mobil 2.0”

  1. Melk Says:

    Urmaream blogul ala chiar dinainte sa imi cumpar Xperia, sunt psihopat.

    Cat despre Xperia 2 – nu prea se stie ce hardware o sa fie pe el. Si nici nu mai colaboreaza cu HTC. Sa vedem ce-o sa iasa.

  2. Melk Says:

    P.S.1 – Da-mi „materialul de promovare” pe meil. Un gif, jpg sau png cu latime de maxim 150 e ochei.

    P.S.2 – Pune-ti feeduri full, te-am sters din readeru’ de pe mobil in semn de protest.😉

  3. dvictor Says:

    in momentul in care o sa reusesc sa vad unde se face asta, o sa fac :))

  4. dvictor Says:

    iti dau un material provizoriu azi

  5. Melk Says:

    „When you publish your RSS feed, you have the choice to show whole posts, or just a teaser: a shortened version of the whole thing. The setting can be changed for WordPress in Settings > Reading.”

    Nu ma intreba mai mult, ca nu am folosit niciodata wordpress.😉

  6. dvictor Says:

    GATA!😀

  7. Melk Says:

    Vezi ca n-a fost greu?🙂

  8. dvictor Says:

    orice ca sa fiu in readeru tau de rss mobil! ORICE!

  9. al2lea Says:

    Nenea, vleau si eu unu’….

  10. dvictor Says:

    DUPA MINE!

  11. Saltele ortopedice Says:

    Dau si eu un 3%.

  12. Melk Says:

    Ia uite, bre, au inceput saltelele sa scrie comentarii pe bloguri. Cine-ar fi crezut?

  13. dvictor Says:

    Nu bre, e un preten de la computeru meu!😉

Lasă un răspuns

