avem echipa, avem valoare…

… azi ma duc la dentist si deja ma doare😦

Doamne cat nu-mi place la dentist… cat nu-mi place… vai da cat nu-mi place.

DOAR CA: dupa ultimele experiente cu spitalele din Romania (btw: scapati repede din tara asta imputita) si la cate operatii si sange am vazut parca dentistul este asa ca o vacanta usoara in caraibe.

9 Răspunsuri to “avem echipa, avem valoare…”

  1. Catalin Says:

    E clar, trebuie sa cauti pe dentist.ro o alternativa la dentistul actual😉

    Hint: citeste despre frica de dentist: http://www.dentist.ro/cum-scapam-de-frica-de-a-merge-la-dentist

    Salutari.

  2. dvictor Says:

    😀 cum sa nu citesc cel mai bun site de dentisti din romania, pe care ar trebuii sa fie orice dentist care se respecta.

    Nu schimb dentistul acum pt ca eu am ceva cu dentistii in general, nu cu cel la care merg.😀

    Oricum daca il schimb, acolo caut sigur!

  3. Cata Says:

    daca vrei un dentist foarte bun si nu exagerat de scump, iti recomand eu – cred ca a incercat pe mine toate procedurile care exista in specialitatea asta medicala. ba nu, mint – no implants. in schimb, ajunsesem in ultima perioada sa renunt la anestezii, pentru ca dureau mai tare injectiile decat restul😀

  4. dvictor Says:

    n-am inteles… cum adica ai renuntat la injectii?

  5. am scos-o « DVictor – carnetelul meu Says:

    […] contextul aici […]

  6. Cata Says:

    scz de intarziere: imi pilea clontzii ca sa ii transforme in pivoti si la „pilire” renuntam sa imi mai faca anestezie. o injectie in cerul gurii sau in ligamentul mandibulei ma durea o zi jumate, „pilitul” ma durea doar atunci si 5 minute dupa

  7. dvictor Says:

    nici nu stiu daca asta este bine sau nu😦 ca nu mi-am facut nimic de gen

  8. Cata Says:

    inseamna ca nu te-a avut la suflet dentistul ala😀 o anestezie in ligamentul mandibulei iti amorteste juma’ de cap vreme de 1-2 ore, cred ca este cea mai eficienta anestezie de dentist. doar, ca sa iti faci o idee, acul de seringa ramane curbat cand il scoate de acolo🙂

  9. dvictor Says:

    mai bine nu-mi spuneai! :((

Lasă un răspuns

