Chevrolet Cruze

Consumul la baietii de pe CONSOMO: 8.2, 6, 7 Consomo.ro

Click pe poza pt mai multe detalii:

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

Nu, nu am condus-o inca doar ca pare extrem extrem de interesanta.

Este facuta pe platforma Astra (cea noua)= este posibil sa obtina 5 stele la euroncap

Are motorul  diesel de la opel. Acesta este motorul care mi-a placut enorm la Astra acum o vreme, un motor fabulos de brutal si usor de strunit cu un consum normal. Cruze face suta sub 9 secunde si are 320 CUPLU la 2000 de turatii si urci pana la 4000  cu 150 de cai in forta. Woaw. Un megane II are 200 cuplu la 1900 pana la 3500.

Poate nu ati inteles: TREBUIE VAZUT CONSUMUL ASTA DE LA DIESEL este ireal de misto

Nu stiu ce sa zic. Pare un pachet foarte bun. Eu doar dupa foaie si cum arata (l-am vazut si live) as semna contractul si maine.

Pana una alta, uitati-va la dotari. DAMM , 16 mii (rabla included) pt schimbator de cd-uri si trapa. La volkswagen pt 16 mii primesti doar un scaun negru.

Mai multe poze aici

Etichete:

2 răspunsuri to “Chevrolet Cruze”

  1. alin Says:

    iti pot confirma ca, intr-adevar, masina este intreaga opel; nu mai exista absolut nimic chevy europa intr-insa – exact cum ai spus, plaforma va fi comuna cu viitorul astra, iar astra este stindardul opel si nu-si pot permite sa-si bata joc de el 🙂

    vad ca te intereseaza motorul diesel: cu motorul de 2 litri am mers numai cu lacetti si captiva (sau antara) – si este superb, iar pe lacetti nici macar n-are 150 de cai 🙂 de asemenea, pot confirma ca motorul n-a avut niciun fel de probleme pe platformele pe care le-a transportat pana acum.

    am mers doar cu cruze de 1.6; recomand cel putin 1.8 sau, bineinteles, dieselul pe care-l preferi si tu 🙂

  2. dvictor Says:

    uite la benzina nu m-as baga. Nu m-au impresioat atat de mult benzinarele opel. Pe cand disel (toata gama) mi s-au parut fenomenal de misto.

    Nu stiu de pe Lacetti, dar de pe Astra ( uite ce am scris despre Opel Astra aici ) nu am avut decat cuvinte de lauda despre motor. Chit ca era foarte grea masina, s-a comportat exceptional de bine.

    Probabil la Cruze au mai lucrat la cuplu si la greutate. Doar asa vor avea succes cu Cruze, doar daca ascund un Opel sub. Si dupa noile poze cu Opel Astra, interiorul este aproape identic.

Lasă un răspuns

