Industria telefoanelor mobile

Parca in loc sa evolueze se prosteste.

Nu m-am mai interesat de telefoane mobile de ceva (mai multa) vreme. Mai ales pt ca butonul de la E65 si-a cam pierdut vopseaua si pielea din spate se cam ciobeste asa ca am zis ca ma fac pe ea de calitate Nokia.

Dehh… eu mi l-am ales, mi-l asum. Inca imi place pt ca (inca) este frumos si face basic stuff ok… browsing email (desi nu are querty) si muzica (deja o problema pt ca nu am decat 2 giga spatiu deja ocupati)

Dar ma uitam asa peste piata telefoanelor si vad ca se tot insista pe o branduire excesiva a unor telefoane urate si foarte slab dotate , iar la smartphones se merge din nou pe exagerarea preturilor cu mici exceptii mai ieftine cu querty (bravo samsung, vodafone si nokia e63).

Nu inteleg de ce dupa 6-7 luni de „progres” si lansari… cele mai ok telefoane sunt tot Xperia, Palm Pre si Iphone (pt multimedia). Restul sunt doar mai scumpe.

01 Nu stiu de ce nu intelege nimeni ca

Multimedia = ecran mare ca sa te uiti la youtube decent
Business = querty&baterie

Si la amandoua trebuie Touchscreen. Nu mai vad rostul unui telefon touchscreen la cat ma chinui cu Nokia meu acum pt diferite activitati ce necesita browsing… un touch ar fi fost de 2 ori mai util si de 7 ori mai rapid.

02 Nu stiu de ce toti mint

Pe Nokia nu ai full-full web decat cu skyfire si daca nu ai touch esti ca un tractor online.

Iphone inca nu suporta flash, desi are procesor foarte rapid. (compenseaza prin ecranul mare si frumos)La fel si Palm Pre

Singurele telefoane destepte cu adevarat sunt windows mobile: au querty, au touchscreen, le poti instala skyfire si au baterie (depinde de modele).

Degeaba ai telefon destept IN ROMANIA

Pentru ca foarte rar gasesti internet wireless gratuit (sau platit daca vine vorba) si conectiile de trafic de la vodafone si orange iti restrictioneaza accesul liber online.

Doar cele cu putini mega sunt full (dinastea am eu)

Concluzia este ca Xperia este cel mai ok telefon si de curand nu mai are nici un pret nesimtit de mare. Are si el neajunsurile sale cu un ecran cam mic si tastatura pt degete fine. Norocul este ca am degete de pianist.

Concluzia2 pt ca este criza si violenta a crescut. Cand il prind pe melk, il leg si ii iau telefonul. Ca sa vezi, Xperia gratis.

Etichete: , , , ,

5 Răspunsuri to “Industria telefoanelor mobile”

  1. Melk Says:

    Binee, imi pun soft d-ala sa-mi trimita pe sms si mail pozitia GPS cand ii schimbi simu’ si vin cu badigarzii peste tine!😉

    Pentru Flash pe mobil e HTC Hero cu Android, dar cica e foarte, foarte incet. Cred ca prin 2010 o sa avem si suport oficial Adobe si procesoare Tegra ca sa accelereze Flashu’.

  2. dvictor Says:

    hai ma lasi… te credeam prieten. Ce office ai la Android? ce excel ce powerpoint, ce outlook (CU HTML)?

    inafara de ecran mare si interfata nu ai decat calculator ceas si browser… si o integrare (recunosc misto) a serviciilor web.

    Dar eu acum mi-as lua telefon doar pt utilitate maxima.

  3. dvictor Says:

    Chiar telefonul tau😀 … bine ca ai spus ca il formatez cum il „iau”

  4. Melk Says:

    Mda, daca-i dai „hard reset” dispare prostia de tracking, in caz ca nu-i integrat in ROM (si nu-s suficient de psihopat incat sa fac asa ceva). Acum poti sa-l furi linisit!🙂

  5. dvictor Says:

    :d eu zic sa mi-l dai… ca sa nu mai pierdem timp cu inevitabilul😀

Lasă un răspuns

