nokia n900

Cum functioenaza
Hai sa facem un rezumat
– are firefox😉
– este de dimensiuni rezonabile
– are flash 9.4
– are un mouse ca pe computer
– la zoom in si zoom out au o metoda infecta. Cred ca s-au uitat la apple si au zis. Ei fac zoom cu ciupitura… hai sa facem noi cu cerc. WOAW. epic fail.
– editare foti basic + sistemul de taguri este incredibil de misto
– 32 giga extensibil la 42
-GPS
– Procesor aprox ca la iphone (din cate imi dau seama)
(informatiile sunt luate de mine nu am o sursa clara, sunt culese, daca apare o sursa nu va faceti pe voi zicand ca am furat)

Melk, daca nu ai vazut asta… nu te uita pt ca o sa-mi dai Xperia.

Nokia N900 firefox

4 Răspunsuri to “nokia n900”

  1. Melk Says:

    Deci nu prea te-a impresionat, daca tot la Xperia ti-e gandu’.😉

    – Mozilla Fennec exista si pentru WM, dar deocamdata e o porcarie. Opera e mult mai usor de folosit si rapid.
    – Flash exista si pe HTC Hero cu Android, dar in lipsa unui procesor puternic e bun doar ca sa vezi bannere de publicitate (si N900 nu are Tegra sau Snapdragon, pare chiar slab).
    – Nu vad la ce ar folosi cursorul de mouse ca pe computer, daca poti atinge direct ecranul unde te intereseaza?? Daca se refera la schimbat intre mod scroll / mod selectat text, este un buton apasat in plus degeaba.
    – Zoom de genul ala aveau si HTC in aplicatia de vazut poze, dar au renuntat la idee in ultima versiune. Merge si cu double click, e OK.🙂

    Sistemul pare interesant, dar pana cand apar aplicatii suficiente chiar nu merita. Plus ca puteau sa puna procesor si RAM mai mult – sunt pe piata deja aparate mai puternice si apar multe altele in urmatoarele luni.

    E Nochia, trebuie sa fiu sceptic, nu am voie sa zic de bine.🙂

  2. dvictor Says:

    Eu am Nokia si sunt din start sceptic. Inca vreau xperia pt ca sper sa te impresioneze pe tine asta mult si sa nu mai ai nevoie de el.

    NU cred ca o sa dau vreodata pe un telefon mai mult de 20 de milioane (si pt asta trebuie sa fie si cu o animatoare atasata).

    xperia inca imi pare cea mai decenta optiune.

    Cat calculatoarele eee sunt la pana in 10 milioane si au baterii de tin 10 ore. Ma gandesc de 2 ori inainte sa iau un telefon.

  3. dvictor Says:

    Si inca o treaba. Nu mai imi iau telefon cu diferite porcarii gen port nustiudecare pentru casti, port nustiudecare pt transfer date si nu stiu ce incarcator, toate trebuie sa fie prin usb (mai putin castile care trebuie sa fie 3.5).

    Ca in momentul in care merg la o petrecere sau sunt intr-o masina sa pot oricand sa cuplez telefonul la sistem de sunet, la fel si sa transfer informatii prin orice cablu usb, la fel si cu incarcatul.

    Vreau sa am si tasatatura si touchscreen si imi place mult ideea de slide si querty.

    Vreau un ecran mare pt ca ma uit la filme youtube cand mai ard timpul prin diferite locuri (aici este o mica problema a xperia, dar e ok ca o sa-mi faci reducere).
    Nu ma intereseaza camera atat de mult, desi ar fi ok daca ar avea flash.

    Mofturile nu sunt acestea tocmai enumerate mai sus, acestea din pdv meu sunt standarde de politete tehnologica. Mofturile (pe care le vreau si pe care imi pot baza si decizia de cumparare) sunt TV out, chip grafic, camera peste 3 megapixeli (care oricum face poze naspa).

    Din pdv soft nu mi-as lua telefon fara:
    – browser aproape full (care citeste si flash)
    – editare word, excel
    – push email(outlook)
    – gps
    – un user base sanatos pt aplicatii
    – sa fie un soft deschis, nu ca si puscaria IPHONE

    mofturile: html email, jocuri preinstalate, interfata prietenoasa (gen touch-flow)

  4. Melk Says:

    Bai, 2000 de lei nu e asa mult. Daca dadeai 1500 lei acu’ 2 ani pe un telefon era acelasi lucru. 500 euro. Cam atat au costat K750, K800, K850 cand le-am luat – dar le si luam in primele luni de la aparitie. Xperia X1 (a fost gratis) ar fi costat vreo 600 euro, si la cate face in plus chiar merita.

    Din ce vrei tu mai sus, Xperia (ca orice WM sau mobil in general) nu e bun la Flash – merge, dar nu mereu si la video e destul de incet. Sunt browsere care emuleaza flash, dar nu la fel de misto de folosit ca Opera. Aici asteptam Adobe sa miste ceva pe piata de mobile (sa foloseasca accelerare grafica, cum au promis) si pe XP/Vista/7 64bit.

    Difuzorul e cam slabut si incet parca. Ecranul e cam mic pentru filme (nu ca m-as uita pe mobil la filme), dar daca vrei ceva mare deja nu mai e portabil. Mi se pare singurul telefon WVGA usor de tinut in buzunar si are cel mai clar ecran (pixel/inch). Si materialele sunt mai de calitate decat la HTC sau altii. Softul e slabut, dar se schimba usor cu un TouchFlo3D sau altceva. Camera are LEDuri, dar nu se compara cu telefoanele precedente.

    In rest face tot ce ai enumerat tu acolo (fara TV-Out). Cred ca-l mai tin minim 6 luni, asa ca tre’ sa iti faci planuri cum sa mi-l furi!

Lasă un răspuns

