De ce este importanta standardizarea telefoanelor

Mai ales a porturilor de comunicare. Nu vorbesc despre incarcatoare, tv-out-uri (care sunt deja prea complicate), vorbesc despre cabluri de date si casti.

Am fost la o petrecere in weekend (rar ma duc dar a fost o ocazie speciala) si muzica era buna dar doar pt sex pastile si fumat. Singurele solutii erau sa punem muzica de pe youtube (am auzit ca se poarta). Nu am mers pe drumul asta si am zis sa pun eu muzica de pe telefonul meu. Doar ca eu am mufa de casti cu sistem popPort Nokia (mama matii nokia). Norocul a fost ca de curand (de cand cu Iphone), nokia pune la toate telefoanele mufa de casti normala. Asa ca am luat cardul meu de memorie compatibil cu un e63 si am cuplat e63-ul la boxe.

De asta eu sunt adeptul unui singur obiect pt toate. Pt ca daca trebuie sa uit ceva acasa cu siguranta il voi uita. Ex: adaptor GPS, adaptor Bluetooth, tastatura etc etc.

Si daca mi-as lua la mine TOATE porcariile: un ipod, un aparat foto (pt poze ce nu au nevoie de rama), un playstationportable si un eee pc unde as mai ajunge? Pot sa faca majoritatea lucrurilor cu un telefon. Si va zic ceva.

Cand pleci la o petrecere plictisitoare (nu cum a fost cea din weekend), sau la mall sau la un eveniment la care trebuie sa faci act de prezenta si sa-ti iei playstation sau biroul/documentele cu tine ca sa te joci sau sa lucrezi, o sa fie prea evident. Pe cand doar cu un telefon… esti ok.

De asta caut sa fie totul standardizat. Sa ascult cu orice casti jack normal (chit ca mi-am uitat castile mele acasa), sa incarc cu usb (pt ca il gasesc in orice casa), sa am un querty de om normal si gps integrat (pt ca nu planific prea des sa ma pierd dar cand se intampla sa am scapare).

Hell mie imi plac si lanternele puse la telefon. Imi par cele mai practice lucruri. Integrati bai tot ce puteti in telefone doar nu le faceti imense.

2 Răspunsuri to “De ce este importanta standardizarea telefoanelor”

  1. fanalodog Says:

    Hehe… da.😀 Vezi ca e standardizarea in titlu😉

  2. dvictor Says:

    multumesc! Asta se intampla cand chiulesti prea des de la scoala… trebuia sa fiu legat de banca.😀

Lasă un răspuns

