genial

si la Stockholm

6 răspunsuri to “genial”

  1. Silviu Says:

    😀 Incredibil…Mi se pare ca la noi a iesit mai bine! Cool!

  2. dvictor Says:

    la noi a fost mai organizat si „mai in public” 😀

    M-as fi dus si eu daca stiam, stiam sa dansez…

  3. Cata Says:

    Bravo lor, chiar ma mir ca le-a iesit atat de bine si am vazut ca au antrenat si pe cativa dintre trecatori. Si ma mir ca politistii au fost de „intelegartori” si s-au multumit numai sa caraie din rahatul lor de sirena 🙂 Cred ca pana si lor le-a picat fisa ca nu e ceva rau

  4. dvictor Says:

    Nu cata, de fapt era un eveniment ce nu aparea in cartea lor de interventie. Flash Mob MJ… hmm… si pana sa primeasca raportul de la baza au fugit baietii si fetele 😉

  5. al2lea Says:

    Super… eu speram ca ai fost si tu. Au dreptaste prietenii, noua ne-a iesit mai bine. Iara suntem mai buni…
    🙂

  6. dvictor Says:

    Nu am fost 😦

    Macar la comemorat artisti suntem si noi buni (ca tara ma refer)

Lasă un răspuns

