pe scurt

pe scurt

  • MASINI: Ieri am auzit un BUM in usa de la masina de am zis ca mi-a dat vreun puradel cu o piatra in usa (ma fac pe rasismu vostru). Nu era un puradel din natia ce ma scoate din sarite prin protejarea exagerata ci o problema la masina mea. Mi s-a stricat macaraua de la geam (adica mecanismul care impunge geamul electric in sus sau jos) si ma costa cam 13 milioane sa o repar. In actualele conditii in care ma uit si la factura de telefon de 2 ori inainte sa o platesc am zis pas. Vine iarna (sper) in curand asa ca mai bine stau cu el fix.
  • TRAFIC: Viata cu geamul (de la sofer) fi nu este chiar atat de lejera. La drive-in mac deschid usa si nu pot sa platesc. Nu mai pot sa raspund nimanui care ma injura prea grav in trafic (fac asta rar dar o fac, ma fac pe educatia voastra rutiera, eu conduc normal dar sunt incojurat de tarani)
  • Romania: Urasc idiotii!

Stiu ca dau impresia unui trol suparat pe viata dar … las-o in ma-sa ca suntem inconjurati de cocalari pana peste gat. Cat sa ii mai suportam? Ca era sa intre un idiot cu un X5 in mine azi fara nici o jena.

Sunt linistit in reactii cand conduc in oras nu ma opresc la discutii cu nimeni, nu ies din masina nu stau sa ma injur ca prostul dar sunt si momente in care iti vine sa cobori sa ii impusti.

7 răspunsuri to “pe scurt”

  1. Melk Says:

    Si eu am macaraua de la un geam din spate belita de vreun an, cateodata nu mai merge deloc, ramane geamul deschis si trebuie sa tragi de el in sus, lol!

    Costa cam ca la tine, dar oricum in spate sta cineva o data la 6 luni si n-o sa moara cu geamul inchis. Daca am „noroc” de-un accident in zona aia, se schimba pe asigurare. 🙂

    In schimb, daca e geamul de langa sofer e cam nasolie, pe ala il mai dai jos cand te opresc gaborii, cand platesti o parcare sau o autostrada etc. Sau cand mai injuri pe unu’ si scoti pistolul pe geam, vorba ta.

  2. dvictor Says:

    da… exact. Initial nu stiam cat de mult pot sa foloses geamul asta. Daca l-as fi avut in spate sau la pasager NU M-AR FI INTERESAT!

    La peugeot sa coste ceva ca la Renault. Imposibil 😀

  3. alin Says:

    poate iei in calcul varianta dezmembrari – avand in vedere perioada in care ne aflam 🙂

  4. dvictor Says:

    :)) sa o duc? sau sa iau parti de la dezmembrari?

  5. Cata Says:

    0721189063 – da un telefon la baiatul asta (Sorin il cheama) si intreaba-l cat costa la el sa iti faca macaraua. s-ar putea sa iesi mai ieftin 😉

  6. dvictor Says:

    Sa traiesti, il sun, intreb.

  7. Doar despre masina « DVictor – carnetelul meu Says:

    […] La toate astea intamplate… vreau sa va spun ca: nici nu ma mai intereseaza ca am geamul de la sofer fixat cu macaraua rupta […]

Lasă un răspuns

