Toshiba G01

toshiba-tg01

Am vazut acest telefon in seara asta si m-am jucat cu el. Este fenomal. Este altceva. Initial nu stiam absolut nimic despre el, dar cat m-am jucat cu el mi-am dat seama ca are un ecran mai mare decat the average bear si se misca super repede. Tastatura anormal de exacta (touchscreen). Ma gandeam ca esste o varianta low end dar din cat m-am jucat cu el imi arata cat de ok putea sa fie.

Este imens de mare ecranul si parca poti sa te uiti la filme/faci browsing pe el tone de ore fara sa se/te supere.

Dupa ce am intrat in detalii desper el, am ramas cu gura cascata.

4.1 inch ecran si procesor Snapdragon QSD8250 1 GHz

Nici nu intra in discutie faptul ca are GPS si Wifi, la cat de misto este.

Aici aveti detalii complete. M-am indragostit. Fuck Omnia Pro, Fuck Iphone, Fuck BlackBerry

Dar dupa toate astea, am vazut a apar urmatoarele:

xpPhone (Un telefon ce are windows XP procesor amd si 4.3 inch ecran) – e mai mult calculator
si HTC TOUCH PRO 3


8 răspunsuri to “Toshiba G01”

  1. Melk Says:

    Ia uite, cu Android:
    http://www.mobile-nova.com/component/content/article/10-sony-ericsson-rachael-die-ersten-live-bilder.html

    Despre Toshiba am auzit numai lucruri proaste, in special despre interfata aia. Doar procesorul e de el si nu incape in buzunar!!

    Daca iti place categoria mamut, vine HTC Touch HD2 (Leo) cu 4.3″ si 320 RAM, ala va fi cel mai tare pe Windows Mobile. Si din fericire pot deja sa pun interfata lui pe X1. 🙂

  2. Saltele Says:

    Eu nu inteleg nimic

  3. Melk Says:

    Pai normal, esti o saltea. 😉

    UPDATE: comentariu editat cu nesimtire

  4. dvictor Says:

    eu m-am jucat cu toshiba asta, si mi s-a parut super ok.

    Iti pui Android pe Xperia? ca nu inteleg!

  5. Melk Says:

    Da, am scris despre trei telefoane, fara nicio legatura intre ele. 🙂

    1. Toshiba TG01 am auzit ca e mare, greu, bateria tine extrem de putin, are interfata proasta si nu merita. Cam asta scrie in orice review.

    2. O sa apara in curand HTC Leo (Touch HD 2 sau Touch Pro 3, nu se stie exact numele comercial) cu acelasi procesor, dar mai mult RAM si o interfata foarte ochei. Dar o sa fie gigantic, ecran de 4.3″. Cam asa o sa arate softul, poate fi pus deja pe X1 cu niste mici bug-uri.

    3. Si mai apare si Xperia X3 cu acelasi procesor, cu ecran prea mare (4″), dar cu Android.

    P.S. Poti sa pui si Android pe X1, dar nu sunt drivere etc. si nu poti face mare lucru cu el. Merge sa booteze si cam atat.

  6. dvictor Says:

    pai pt unii este deajuns doar sa booteze 😀 gata am inteles

  7. hello Says:

    am avut is eu unul….imi place dar nu e prea precis…adica trebuia sa apas cu creionul in coltul tastelor ca sa se selecteze tastele e care le vroiam…ma rog…merita 😉

  8. dvictor Says:

    eu am reusit sa tastez f bine la el cat m-am jucat cu el… recunosc nu l-am folosit mai multe zile ca sa am o parere clara.

    Comparativ cu un BlackBerry cu touchscreen sau Iphone, mi s-a parut superior.

Lasă un răspuns

