In sfarsit telefoane

Da, da DA DA,

In sfarsit apar telefoane pe placul meu. QUERTY, 4.1 ecran, 1 giga hard, gps si Windows mobile!

PLUS

Niste vesti interesante:

Today Toshiba also revealed their new wireless transfer technology dubbed TransferJet. The TransferJet technology lets you easily transfer data among different types of devices (phones, PCs, notebooks, etc.) by simply touching the two gadgets. The maximum transfer speed is surprisingly high – up to 200Mbps. Toshiba even went as far as demoing the tech live using a notebook and a modified TG01.

AICI AICI AICI

4 răspunsuri to “In sfarsit telefoane”

  1. Florin Says:

    Eu folosesc telefonul pt ce e 🙂 Sa vorbesc la el. Sa il folosesc cand am nevoie. Nu trimit mail de pe el, nu m auit l a filme si nu ascult muzica/videoclipuri. Deci cui ar trebui o asa ”monstruozitate” ? 😀 Ma gandesc ca trebuie sa fii indragostit de gadget-uri sa iti iei asa ceva 🙂

  2. dvictor Says:

    Pai esti alt gen de consumator.

    Eu spre exemplu am nevoie de email tot timpul si nu este vorba de bullshit-uri dinalea corporatiste in care intru sa verific daca mai am vreun mail funny de la vreun coleg.

    Chiar folosesc emailul telefonului pt cand nu sunt la calculator si trebuie sa stiu daca am primit un email.

    Despre uitat la filme, nici eu nu cred ca ma voi uita activ, adica nu voi lua un film si voi sta o ora juma in fata telefonului :D. DAR sunt f multe momente moarte, de la trafic pana la sali de asteptare pana la intarzieri la intalniri (ale altora) care imi place sa le umplu cu un youtube despre masini sau un browsing pe interernet. Un ecran mare este f bun.

    Eu privesc telefonul drept un obiect de comunicare. Am o arhiva a mailurilor pe el si daca as putea (la momentul actual nu pot), as pune toata muzica pe el si as asculta-o oriunde m-as duce printr-un cablu de date.

    Singura problema este cum il cari pt ca este mare… dar … asta sa fie problema… pt ca la 30 de milioane cat cred ca o sa coste cu siguranta nu o sa il car nicaieri.

    (AM ZIS SI MAI DE MULT: nu cred ca un telefon la ora actuala merita mai mult de 20)

    Ca fapt divers… daca nu este „smartphone destept” (greseala intentionata), sunt perfect multumit cu un 1100 care tine bateria 1 saptamana 😀

  3. Melk Says:

    Da, e interesant, dar nu va avea suport XDA-developers (ca nu e HTC) si tastatura pare infecta. Dimensiunile s-ar putea sa fie ochei. O sa fie cat X1 de lung si putin mai lat, pentru ca ecranul acopera foarte mult din suprafata telefounui.

Lasă un răspuns

