Rember Base

Cred ca daca ii lua Xperia lui Melk, venea cu Bazooka dupa el. Oricum in cazul in care i-ar fi luat telefonul lui melk am fi vazut unde este tot timpul pe widget-ul lui special si am fi mers cu baietii peste el (adica + smartini)😀

Anul acesta nu votati cu cap, votati cu ochii, uitati-va in jur cum firmele mici (ergo EU+ inca multi prieteni de-ai mei) pica/mor din cauza unei ambitii prost puse si aplicate ale unui tiran…

Etichete:

8 Răspunsuri to “Rember Base”

  1. Melk Says:

    Sincer, chiar l-am apreciat pentru faza aia! La cate jurnalizde proaste exista, cum ar fi femela „reporter” care inregistra „interviul” cu telefonul mobil (wtf?), chiar isi merita soarta. Basescu poate fi injurat din muuulte alte motive, dar nu asta.

    Totusi, daca eram un reporter retardat si imi fura Xperia, recunosc – m-as fi dus cu drujba dupa el.🙂

  2. Cata Says:

    Fratilor, nu-i a buna cu dementii astia. Se pare ca singurul job safe si banos in tara asta e sa te faci securist, ca de aia are nevoie toata lumea. Anyway, ma rog sa nu iasa dementul asta inca o data, ca daca iar aduce in guvern haita aia de hiene flamande si tupeiste, ma car din tara asta …

  3. dvictor Says:

    Gresesti melk… sa zicem ca il sustineam pe basescu pana acum ceva vreme… nu eram fanatic sau lipeam campanii dar imi era simpatic.

    Gresesti pt ca daca il lua si nu zicea nimic era o treaba… dar l-a luat si s-a si purtat de parca el este stapanul inelelor dig?

    Pai ce sa te mai astepti de la unu cu ceafa lata care are senzatia ca este seful lumii pt ca are un BMW seria 7 (cum are si Oprescu btw).

    Oricum cel de sus era un caz izolat. Gandeste-te cat tva nu incasezi de la benzina, gandeste-te ca este acel om care ia foarte mult de la firmele mici si zice ca da statului, este acelasi om care spune cu nonsalanta cum ca a gresit cu fofetarul dar nu il scoate…

    Nu este Boc, este altcineva ;)… nu mai apar taranismele de multa vreme, atat vreme cat lumea nu asculta.

    Problema mea mare acum este ca o sa iasa din nou😦 pt ca PNL (din pacate) sunt cam rasuflati in campanie iar PSD si Oprescu nu stiu cate sanse au.

  4. Melk Says:

    Bre, eu nu incercam sa-i iau apararea dpdv politic. Nici nu ma duc la vot, chiar nu mai am pe cine sa votez, m-au „convnins” toti… Dar oricum nu prea inteleg de ce oamenii il ataca pe Basescu pana la urma… Nu mai vrem sa fie la putere, ok. Dar cine o sa fie in locul lui??? Geoana (=Iliescu, Nastase), Antonescu (nu e in stare sa faca nimic singur, se foloseste de sibian pentru imagine, acum un an injurai PNL cand erau la guvernare), iar restul sunt prea penali ca sa mai discutam.

    Cat despre „pasarica”, mi se pare corect ce a patit. Asta nu se numeste jurnalism. Fara camera de filmat, fara microfon, total neprofesionist. Asa ma duceam si eu cu Xperia sa-l inregistrez si ziceam ca-s mare reporter. Basescu i-a zis de cateva ori sa dispara, proasta a continuat. Nu a actionat legal Basescu, dar daca privesti treaba independent de domeniul politic, nu vad ce a fost imoral sau gresit aici. Probabil ca si tu ai face la fel daca ti-ar baga o enervanta un telefon in fata cand incerci sa iti duci cumparaturile la masina.

  5. dvictor Says:

    pai si daca ar incepe toate starletele sa omoare paparazi (care oricum merita impuscati), ce s-ar intampla atunci? Sa filmezi doar ce vrea altcineva?

    Eu merg la vot, este primul an in care vreau sa merg la vot. Am injurat inainte guvernarile dar mai rau de atat nu a existat. Te comporti de parca nu ai avea contact cu firmele😉.

    E o vorba, daca nu mergi la vot inseamna ca votezi cu base😉

  6. dvictor Says:

    Nu vreau sa par ca instig la ceva anti PDL sau pro alte partide… doar instig la vot. Trebuie sa mergem la vot si sa votam… 😉

  7. Melk Says:

    M-as duce la vot, dar chiar nu stiu pe cine sa votez. Inteleg ca Basescu nu a facut nimic si nu merita inca 5 ani. Dar cine merita? M-ai facut curios, tu pe cine ai vota?🙂

    Din punctul meu de vedere e aceeasi mizerie cu oricine la putere. Am participat la diverse proiecte in timpul guvernarii fiecarui partid mare. Desi sunt sefi diferiti (ca sefii sunt numiti politic, nu conteaza ca nu au idee sa conduca o organizatie sau ca nu sunt din domeniu), toate se intampla EXACT la fel – trebuie sa ai pile, sa te aliezi cu oamenii potriviti. Niciodata nu vor fi concursuri corecte, unde sa conteze numai calitatea si pretul. Poate totusi pe vremea PSD-ului se fura (licitatii atribuite aiurea) cel mai crunt, dar nici acum nu-i diferenta mare.

  8. dvictor Says:

    nu neg, doar ca acum este prima data de cand ma cunosc cand politicul ma atinge atat de rau general incat imi da impresia ca tara este pe duca… si din cati cocalari si pitipoance este plina tara, o explozie nu ar fi rea, singura problema este ca sunt si eu aici.

    Melk… Daca unul in trafic se ridica si iti da una in masina, sau intr-un bar iti ia telefonul pt ca il pozezi… sa nu te miri…

    o face si presedintele😉

Lasă un răspuns

