da-mi o masina si ti-o conduc

Zilele astea redescopar frumusetea unei masini pe benzina, nu o sa-mi mai iau pe benzina niciodata dar o sa-mi fie dor.

Pana la urma mi-am dat seama ca nu fac fite mai deloc, da-mi orice masina si ti-o conduc de dracii o iau… Hell, faceam recorduri cu Dacia 1310 de nici Z4 nu se tinea dupa mine.

Ma gandesc serios sa o aduc la viata sa ma dau cu silviu 😉

Acum conduc cu radiatorul spart si toba cu gauri (la renault)… desi apreciez sprintetea masinii ma OMOARA CONSUMUL 😦

wtf… 😀 sanatosi sa fim… benzina sa avem 😉

7 răspunsuri to “da-mi o masina si ti-o conduc”

  1. al2lea Says:

    Nu, nu, eu nu-ti dau masina mea…
    Esti cam periculos!
    🙂

  2. dvictor Says:

    ba da, si mi-o dai (pe ea masina) cu placere 😀

  3. al2lea Says:

    Bine ca ai specificat, ca sa nu se inteleaga gresit. Si asa, tot nu ti-o dau (masina)
    🙂

  4. Melk Says:

    Am gasit rezolvare la problema asta: Victore, te faci taximetrist, probabil ca o sa-ti dea un Logan. Conduci toata ziua si toata noaptea si castigi si bani (putini). Eeee? Si daca-i faceai pe soferii de Z4 cu Dacia 1310, iti dai seama – cu Loganu’ deja te iei de Ferrari, Lamborghini, Bugatti, astea. 😉

  5. dvictor Says:

    nu ma fac taximetrist pt ca nu pot sa fac conversatie… dar ar merge un logan ;)…

    z4 il faceam cu dacia pt ca erau gropi si nu putea sa mearga mai repede ca mine, nu stiu cum e loganu la asta 😀

  6. Cata Says:

    mie mi-a incaput pe mana o Dacie 1310 pe care o botezasem Enterprise :)). Dupa ce statea parcata cateva ore, trebuia sa ii ung cu ulei cablul de la acceleratie, ca nu mai puteam sa apas pedala, sau o apasam de zburam prin zid cu ea :). Cred ca ar trebui facuta o firma de inchiriat cazane, pentru nostalgici 😀 Adevarul e ca de cand cu servo, ABS, GPS, KGB, SRI si alte prostii pe masini, nu mai „simti” masina. Asa imi spunea instructorul auto cand ma chinuiam in scoala de soferi cu cazanul lui de Dacie, la care doar franele functionau cum trebuie

  7. dvictor Says:

    Functionau franele? ooo inseamna ca te jucai cu o scula 😀

    Oricum eu am o regula, nu claxonez pe nimeni cu Dacie daca merge incet. Pt ca o perioada scurta cat am avut megane in service a trebuit sa conduc dacia (aveam mare nev de masina, nu erau fite) si pur si simplu nu mergea saraca 😀 si ma claxonau toti.

    Oricum… in oras nu conteaza atat de mult caii putere

Lasă un răspuns

