Femeie vs politie

E veche dar ma gandeam ca are foarte mult sens acum.

Adica daca Presedintele tarii fura telefoane si se poarta ca si zeu printre pamanteni,

sotia unui patron de cazino sa nu faca la fel? Ce e mai prejos?

Oricum nimeni nu merge la vot deci e ok situatia asta!😀

12 Răspunsuri to “Femeie vs politie”

  1. fanalodog Says:

    spatiu mare intre litere la numar;). nimic nou intre „bazati”;). nui de mirare, probabil se astepta sa isi dea palaria jos nenea politai… ca doar …

  2. Cata Says:

    pai, merita politistii mizerii din astea. daca avea coaie, o lua pe aia de gat si dadea cu ea de pamant ca nu a facut ce i-a spus el. si fii convins ca nu se lua nimeni de politaiul ala, toata chestia fiind filmata. Si ne uitam toti cu alti ochi la politisti

  3. Melk Says:

    Care-i faza cu spatiul mai mare intre literele de la numar? Ca am observat si eu pe strada ca unele numere arata putin diferit, dar inca nu am priceput cum vine. E un semn discret de smecher? Costa mai mult un numar cu literele mai departate? Ca nu inteleg…🙂

  4. dvictor Says:

    Melk… esti in urma… faptul ca ai numar dinala cracanat inseamna ca ai cel putin pile cu unu de la numere de inmatriculare da?

    Cu cat mai late, cu atat mai mare potenta… S-a stricat pe drum treaba pt ca acum isi face si vecinul lui vecinul lui prietenul lui sora care bea cafea cu baiatul care face numere si iti face numaru mai mare cu 20 ron😉 in plus

    ia imagineaza-ti cum ar suna

    B – 24 – M L K

    😉

    • Melk Says:

      Ba, eu tot nu inteleg de ce esti mai smecher cu spatiul ala intre litere. Adica inteleg daca iti pui numar de USA la masina cu „PARIZĂR” sau alt nume de manelist, ca e total diferit si iesi in evidenta. Da’ asa, niste spatii… E drept ca eu nu inteleg nici moda in general, asa ca nu ma mai vorbesc.

      • dvictor Says:

        pai e simplu.

        EI au! TU NU!

        Ei au dat un ban, dar stau in fata!😀

        NU CA TINE… cu literele alea stranse si inghesuite in numar.😉

      • Melk Says:

        Deci chiar exista o optiune cand iti alegi numarul – sa fie cu spatii mai mari intre litere? Si e taxata? Sau cum se face? LOL, ce lume interesanta, mereu afli ceva nou… Sa stiu cand imi iau masina, sa nu rada lumea de mine ca n-am valoare, talent, dusmani, alea.🙂

      • dvictor Says:

        nu mann, nu este extraoptiune, obtii cracanarea respectiva daca cunosti pe cineva de pe acolo (eu cel putin asa stiu) ca daca este extraoptiune… nu e cu valoare, trebuie sa arate si putere de combinatie, mutat cascaval de spania… treburi… combinatii.

        Nu sti nimic. Vino te rog in fiecare zi pe acest blog ca sa cunosti lumea reala.

        Daca nu iti pui

        B – 24 – M L K <- iti pierzi toata valoarea de pe strada

      • Melk Says:

        Nuuuu, pai staaai, mie imi place sa fiu original. Sa am mai multa valoare decat valorosii!! O sa cer spatii mai MICI intre litere! Sa le inghesuie cat mai tare. Ha! O sa fiu unikat, cicalacacichicea, o sa lesine fanele cand trec pe strada etc.

      • dvictor Says:

        pai am vazut ca acum asta e o noua fita… chiar le-am vazut mai apropiate…😉 deci ai clientela admiratoare deja formata

  5. Cata Says:

    apropo de masini, ia uite ce vesti „bune” – http://www.zoonapolitikon.ro/2009/11/16/fratilor-invatati-sa-conduceti-ca-e-groasa/

Lasă un răspuns

