Google Chrome OS

Sa vina ei in Romania, cu internetul nostru mobil de 128k.

Oricum, ideea este buna, pacat ca la noi o sa fie mai greu!

Etichete:

3 Răspunsuri to “Google Chrome OS”

  1. Cata Says:

    mdeah … ce sa spun … nu sunt foarte dispus sa pun pe net chiar toate chestiile din calculatorul meu🙂 Adica, e bine sa-mi ramana si mie o bucatica de hard care e la mine in casa si pe care sa am datele mele … zic si eu, ca habarnistu’

  2. Melk Says:

    Mi se pare o mare prostie, ceva numai pentru oamenii complet atehnici care folosesc doar mail, messenger si citesc pagini web.

    Nu as folosi asa ceva nici macar pe telefonul mobil.🙂

  3. dvictor Says:

    da corect… asa am vrut eu sa folosesc yahoo flikr de pe tel mobil, am setat la ei niste functii de securitate si cand m0a trezit in 2 luni ca erau publice si libere pt folosire si copiere :))

    Internetul nu merge la fel in Romania. Merge extrem de prost. Faptul ca ai DOAR online s-a terminat cu jucaria.

    Este interesant sa poti sa te duci undeva unde nu ai online.

    PS: cat despre boot-are, la calculatoarele SSD, le poti lasa in hibernare sau standby cat vrei tu si booteaza mai repede.

    Trebuie sa recunoasteti ca marketingul este bun😉

Lasă un răspuns

