cum sa slabesti repede

Sincer cred ca este un mix si daca este „repede” asta nu inseamna si „bine”.

Eu am inceput sa am putin mai multa grija cu ce mananc si de greutatea mea, dupa ce intr-un calcul scurt am observat ca mancam 3700 Kcal/zi si am un necesar cam de aprox 1900. Aceasta veste + lipsa unei activitati sportive m-au adus intr-o situatie delicata:)

Am alfat despre realitatea produselor din comert odata cu noua mea rezolutie de a avea grija de corpul meu si mai ales de stomac (am stomacul sensibil).

Nu fac reclama si am asteptat pana sa scriu acest post.

Toate s-au declansat odata cu www.caloripedia.ro si lista lor de alimente (din Romania) aflata aici

Astfel, am ajuns de la Supraponderal la Greutate normala (din pacate,  inca aproape de marja de supraponderal dar oricum) + calculeaza-ti indicele de masa corporala aici

Nu sunt obsedat de silueta sau alte lucruri de gen si nici nu folosesc unele unelte putin dubioase pt mine ca barbat.

Repet, am asteptat pana sa scriu acest mesaj 1 luna si un pic de cand folosesc.

Pur si simplu luati informatia simplu, cum suna, necomercial, cum am scris-0:

Am ajuns de la supraponderal la Greutate normala doar cu putina atentie la alimentatie

Atat. Nu e nevoie sa va faceti cont pe caloripedia pt asta.

Etichete: , , , , ,

4 Răspunsuri to “cum sa slabesti repede”

  1. Cata Says:

    welcome to the club

  2. Saltele Says:

    si noi!

  3. haine tari Says:

    Terrific work! That is the kind of info that are meant to be shared around the web.
    Shame on Google for not positioning this post higher!
    Come on over and seek advice from my website . Thanks =)

  4. Una Says:

    I am regular reader, how are you everybody? This paragraph posted at this web site is in fact good.

Lasă un răspuns

