euroins

UPDATE: EUROINS! MORI IN CHINURI!

S-ar putea sa fie niste ratati infecti, inca ma mai gandesc, sa vedem cum raspund la reclamatiile facute.

Desi numele imi pare ca nu ii ajuta atat de mult raportez ca a fost totul ok cu ei. Nu am avut asigurarea la ei, am fost lovit de cineva care avea asigurarea la ei.

Coada rezonabil de mica (2 pers), am terminat cam in 2 ore (include completarea formularului si pozele)

Nu stiu de ce euroins imi suna in stilul euroindivid,eurogog, europersonaj :)) glume de 2 noaptea

2 răspunsuri to “euroins”

  1. Melk Says:

    Pai ce faci, bre, intai ne ameninti ca nu mai scrii si apoi bagi repede un articol in aceeasi zi? 😛

    Eu am fost mai norocos iarna asta, n-a intrat niciun bolovan in masina mea. Dar au fost destule ocazii, chiar azi era sa ma prinda un taximetrist borât si, mai tarziu, o boarfa cu un Chiu Șaptă. Amândoi incercau sa se bage brusc pe banda mea, PESTE MINE, fara sa semnalizeze macar.

  2. eu Says:

    nu eu am facut buba, dar am ajutat ;).

    eu cand vreau sa scriu, SCRIU! ai auzit? 😀

Lasă un răspuns

