bun

Am revenit la audienta necesara, incepusem sa fim cam multi pe aici pt bunul meu plac si cativa (mai multi) care ma cunosc in viata de zi cu zi. Toatea astea aduc o problema de a imi fi expuse public: semianalfabetizarea, ideiile dubioase, desgustul fata de politica sau viata sexuala (ex: cand zic sa imi bag **** in forfetar).  Fara griji ca nu am devenit ipocrit si imi asum onanismul meu digital ce m-a facut din nou sa ma exprim frustrat despre viata intr-un mod public, plangandu-ma in acelasi timp de intimitate.

Cred ca inchei saptamana asta in total de 1 saptamana si un pic de culcat la 4:30-5 dimineata. Ma simt detasat de realitate, hiper lucid, inteleg moleculele ce compun un obiect (da melk, ca in matrix),  cateodata simt ca inebunesc sau ca alerg ca sa nu mor, mai ales cu noua mea filozofie de viata.

Tanjesc dupa finalitati si nu ca la masaj erotic, desi intr-o slobozire verbala si de idei ca si cea de fata nici un masaj nu ar strica.

M-am saturat de multe lucruri legate de viata si le-am dat un termen, sa vad cum it will play out.

Am o furie in mine, sanatoasa sau nu astept sa aflu. As incerca sa nu mai dorm. O sa incerc asta intr-o saptamana.

Las lucrurile rele sa treaca pe langa mine pt moment dar ma protejez mai mult fata de nimicuri inutile sau idioti…

2 Răspunsuri to “bun”

  1. Cata Says:

    e clar, ai nevoie de concediu🙂 unul lung, eventual departe de Romania

  2. dvictor Says:

    sti cat de rau m-am saturat de Romania?

Lasă un răspuns

