Eu as vrea un RCA bun

Povestea mea este in felul urmator:

Conduceam normal si eram linisit, deodata un taximetrist a tras de volan si a decis ca este momentul sa ma loveasca.

Am ajuns la Euroins (asiguratorul personajului in cauza). Totul a decurs relativ ok, oamenii pareau amabili.

Aveam lovite bara fata si o aripa. Dupa 3 saptamani ma suna service-ul. Euroins mi-a refuzat schimbarea barii fata pe motiv ca poate fi revopsita. Singurul service autorizat de ei imi spune ca nu face vopsitorie. Euroins ma obliga totusi sa lucrez cu respectivul service. Service-ul nu face respectivul serviciu iar eu stau cu masina ca prostul.

Sper sa castig un RCA daca e la euroins il donez! 😀

Acest post participă la concursul Câştigă un RCA pe 6 luni cu ASIBLOG

2 răspunsuri to “Eu as vrea un RCA bun”

  1. Melk Says:

    Păi nu ai deja RCA? Sau dacă îl câștigi este făcut pe o perioadă viitoare?

  2. dvictor Says:

    pe o perioada viitoare adica ti-l face cand expira cel vechi (din cate am inteles).

    nu prea ma bag aiurea la concursuri 😀

Lasă un răspuns

