ha

HA! Nu trebuia sa scriu dar intrasem pe blog sa verific niste lucruri si m-a tentat new post ca buton.

Acesta este un carnet in care eu scriu despre mine ca peste cativa ani sa citesc si sa exclam, „Doamne ce naiv eram” sau eventual „Bai nici nu stiam ce aproape de o descoperire eram”

Asa ca pentru mine in viitor am urmatoarea notita.

Oaie, crezi ca putea sa fie putin mai greu?

Nu de alta dar parca este mult prea simplu…😀

Serios acum! Eu inteleg ca trebuia sa am material de carte  dar  deja devine ridicol si putin amuzant😀

Nu zic mai multe dar probabil cand voi citi acest blog peste zece ani, am nevoie sa imi las diferite expresii cheie.

Cheia pentru data post-ula acesta este: „Ultimul inchide lumina sau reinventeaza jocul?”

Sper ca esti bine in acest „dupa 10 ani”

imi place treaba asta o sa o fac mai des

ps: ce mi-ar placea sa stiu viitorul!

Lasă un răspuns

