noile impozitele auto

Probabil este un moment dinala de luciditate,

Anormal, dar tot ce face guvernul in momentul asta in pare f ok. Ok sa creasca drepturi autor, ok pt conventii civile si mai ales ok pentru taxe pentru masini.

pt primele 2, era anormal ca si femeia de servici sa fie platita cu drepturi de autor, sau ca la orice companie te duceai te obligau sa iti faci pfa chit ca tu nu aveai.

Acum la partea aia cu masinile, e aproape evident. Prea multi pusi in fata unei masini normale au zis: NU masina noua, imi iau un audi 2.5 tdi din 98, da nu mai am bani sa ii schimb franele, ac-ul sau altele. La fel si pt toti cocalarii care nu aveau inca casa dar se mandreau in absolut orice moment de Audi A6 3.0 TDI. Sunt curios cum se vor mai mandri acum cu 25-30 milioane impozit pe an pt ca multi nu ii au.

Nu vreau sa imi fie luat in nume de rau,(si acum urmeaza partea interesanta) m-as da cu un A6 fara sa stau pe ganduri, la fel si cu un BMW, la fel si cu altceva din categoria aceasta mai specialo-o-au-toti-manelistii. Nu numai ca m-as da, nu m-ar deranja sa-mi cumpar. Diferenta este ca eu stiu cat am presul de lung si cat pot sa ma intind pe el.

Poate asa mai scapam de toti cocalarii de pe strazi care demonstrau ca un A6 sau un BWM sunt nimicuri castigate la belciuge, nu masini frumos construite pentru oameni ce isi respecta niste standarde.

Ai bani sa iti intretii o masina premium, 25-30 milioane sunt ok! Doar nu o sa sustinem tara din impozitele lacatusilor mecanici si tesatoarelor nu?

Go impozite auto GO!

(ps: da forfetaru nu-l scot nici daca ii sodomizezi)

(ps2: taxa auto ftw, asta cu impozitele trebuia facuta de pe vremea portocalio-galbena)

10 răspunsuri to “noile impozitele auto”

  1. bmw Says:

    sugi pula bai pieton boschetar ce esti!

    –––––––––––
    EDITARE DV: Pe asta l-am aprobat doar ca imi pare ca e foarte nostim 😀 El fiind sofer profesionist nu pieton boschetar ca mine 😀

  2. deja e trecut de greu « DVictor – carnetelul meu Says:

    […] DVictor – carnetelul meu de intamplari si lucruri de tinut minte « noile impozitele auto […]

  3. Michael Says:

    Un raspuns tipic de om prost care evidentiaza carcaterul imbecil romanesc.

    Pe principiul sa moara si capra vecinului.

    Observ ca majoritatea frustratilor care se bucura de dublarea impozitelor sunt cei care nu si-au permis un motor peste 2.000 cand si-au cumparat masina NOUA.

    Cu aceasta mentalitate v-om intra in pamant, Romania se duce de rapa, in 2 ani o sa murim de foame, toate astea cu ajutorul unor oameni prosti care sunt de parere ca guvernul face bine ce face.

    Ne meritam soarata

  4. No Name Says:

    „Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia”

  5. dvictor Says:

    @Michael ia zi, ti-ai luat Audi nu?

    😀 linisteste-te bea un lapte vezi ce iese la final.

    Ce zic eu am dreptate, zic sa recitesti. Este anormal ce se intampla in Romania.

    In Danemarca o skoda octavia de 2.0 TDI SH ajunge sa coste si 19.000 euro (din care 10.000 impozite) si nu se vad decat 3 masini la stop maxim, Asa ca nu prea inteleg discursul cu mentalitatea, probabil este doar un text bun de repetat si scris la comentarii de bloguri 😉

    In alta ordine de idei.

    01 Iubesc masinile si urmatoarea mea masina va fi CU SIGURANTA una SH, daca va fi un Audi a6 3.0 TDI ma voi gandi f bine daca am bani.

    Imi plac motoarele de 3 litri si admir toti baietii care ii invart volanul. Este foarte simplu si normal ca eu care am masina mai mare (si am) sa platesc mai mult decat unul cu o masina mai mica. DIG? este normal, ma bucur de normalitate

    02 nu inteleg ce capra sa moara vecine, ma bucur ca ai masina, ma bucur ca ai casa mai mare ca mine, dar daca poluezi mai mult si esti mai mare nu crezi ca trebuie sa dai ceva mai mult? (avand in vedere ca tot ce este peste 2 Litri clar nu este pt „necesitate” sau „mobilitate”)

    03 Se caca toata lumea pentru impozit auto da nu se caca nimeni pt taxa auto care la un logan e de 400 euro sau cat naiba e si la un BMW x5 de 4 litri este zero.

    04 Poate am lasat sa transpire ideea ca sunt fan al guvernului, ceea ce este o eroare si imi cer scuze

    Cand forfetaru un startup e de 500 euro per semestru si 10.000 euro pt Petrom (adica diferenta imensa intre venit si impozit) va deranjeaza un impozit auto absolut normal.

  6. dvictor Says:

    Uite @No Name a inteles povestea si isi sustine supravietuirea, daca a avut 20.000 pt un a6 sau alta jucarie stie ca trebuie sa plateasca putin in plus fata de un sandero!

    Ca fapt divers pt toti si pe mine ma afecteaza impozitul auto ca sa nu aud guri stupide si nici eu nu am bani deloc in perioada asta! 😉

  7. mario Says:

    acest impozit este tipic romanesc. guvernantii nostri dau dovada de neprofesionalism.modul de calcul al acestui impozit este cat se poate de mioritic, si este clar a modului de gandire a celor ce ne conduc.sunt de acord ca sa platesc un impozit mai mare pentru un autoturism mai mare(repet pentru un autoturism mai mare).motorul unui autoturism in tarile EU este o piesa de schimb.acum daca intentionezi sa impozitezi luxul trebuie sa ai in vedere mai mult decat cmc unui motor.o sa ma explic :un autoturism mercedes din 1980(cobra) cu un motor de 3000 diesel care dezvolta 75kw/80cp,este lux fata de o skoda octavia din 2009 cu motor de 1998 diesel care dezvolta 130kw/150cp.eu cred ca trebuie sa se ia in considerare si anul de fabricatie si mai ales puterea care o dezvolta acel autoturism.deci: cmc+kw/cp+an fab.+poluare=impozit.aceasta ar fi o abordare si un calcul mai corect .sper ca m-am facut inteles.

  8. dvictor Says:

    @mario da, ai dreptate.
    Trebuie formulata o solutie ceva mai apropiata de realitate (in unele cazuri) dar sti tu cum e in Romania, cum trateaza si companiile, daca nu sti ce sa impozitezi, impoziteaza tot 😉

    Doar o mica adaugare am, legat de mercedes din 1980, acela poate sa fie inscris ca si masina clasica, majoritatea stiu ca au aceasta portita.

  9. restu Says:

    bai victor vezi ca danemarca nu e romania nu avem noi salariile din danemarca nici drumurile lor asa ca istetule daca am fi avut drumuri salarii eram de acord da cu mentalitatea asta a ta si a altora ce sa faci e dificil…traim in romania si asta ne ocupa tot timpul pentru unii dintre noi.

  10. dvictor Says:

    @restu
    In primul rand, poti sa spui dupa numele blogului DVictor sau Adi 🙂 daca vrei dupa numele meu adevarat dvictor :).

    Nu inteleg isteata ta remarca. Nu ne-au pus IMPOZITELE (ca valoare) din Danemarca noua. Prin faptul ca suntem saraci lipiti inseamna ca nu trebuie sa platim impozite PE MASINI?

    Prietene esti deconectat de la realitate. Tu inca nu realizezi ca firmele au platit, recte EU am platit, aproape 200 milioane pe impozit forfertar anul trecut. Adica pe DREPTUL FIRMEI MELE DE A EXISTA, si tu te ofuschezi pt inutilitatea asta de impozit pe masina.

    Impozitul pe masina este un vax albina din punctul meu de vedere, este un BUN pe care il ai. Daca nu mai poti sa il intretii il schimbi cu unul mai slab. Nu e chiar ca la casa unde e mai greu sa schimbi sau sa te muti.

    Daca ai Audi A6 3.0 TDI Quattro il schimbi cu un Passat 2.0 TDI 4motion.

    Imagineaza-ti impozitul acesta ca si o taxa de exclusivitate a ta. Nu vor mai avea toti cocalarii masina ca a ta, o sa agati si mai repede… 🙂

    La fel ca si la Bac, sunt de acord ca sa NU FIM TOTI EGALI, pt ca realmente nu suntem.

    Eu daca imi iau Audi A6 ma bucur ca nu ai si tu bani sa iti iei Audi A6 si sa te plangi pe forum ca te costa revizia mult.

    ATENTIE PT DOBITOCI: Audi A6 este o bijuterie de masina si ii acord respectul cuvenit. Am ajuns sa ma refer la ea din pura intamplare, puneti ce vreti voi in loc de A6 daca va ajuta.

Lasă un răspuns

