deja e trecut de greu

Asta face parte din catetegoria mesaje spre viitor/notita din trecut

Cateodata simt ca ma prostituez si pe langa asta in timpul liber mai sunt si violat putin de stat (desi in ultima vreme, go impozite, go impozite).

Se perinda oameni in jurul meu si ma chinui cu greu sa fiu amabil. Am o amabilitate si o bunatate iesita din comun (desi paraoxal caracteristica)

Cred ca cel mai greu imi este in perioada asta ca si pasez, centrez, dau cu sutul, dau cu capul si la finalul fazei fug inapoi in poarta sa si barez. Tot trec peste momentele astea cumva.

Cine lucreaza confortabil intr-un birou, cu un produs deja terminat (ce nu a fost construit de el) nici nu stie cat de bine ii poate fi.  Normal ca prima reactie este „visezi”,”e greu orice ai face”,”mi-e atat de greu … uu ce greu imi e”, doar ca eu vorbesc aici de pur si simplu munca in cea mai pura forma. Nu inseamna neaparat ca este grea dar multa sigur e.

Munca in care nu ai timp sa te bucuri, pt ca tot ce vinzi trebuie sa executi, o munca in care iti este foarte usor sa iti pierzi coaiele pt o campanie de advertising dupa 3 ore de hard code si executie. E ca o groapa cu nisip.

Anticipand ineptiile cu externalizeaza sau „deleaga pe cineva ” sau „restrange” raspunsul este pur si simplu gura.

Nu imi gasesc scuze pt ca imi asum oricand vina sau responsabilitatea.

De curand insa am schimbat  strategia

Datorita picajului din publicitate am mutat majoritatea activitatilor online si am cautat niste proiecte interesante cu care sa colaborez doar urmandu-mi (ele mie) niste principii usoare de business. Am incercat sa aleg lucruri misto si culmea se gasesc multe desi f putine de valoare.

Imi este mult mai usor (sa zicem usor) sa ma gandesc la evolutia unei publicatii online daca nu sunt preocupat direct si de continut.

Mogul poate o sa ajung, dar amabil, cu siguranta nu o sa mai fiu.

Daca o sa pic (nu o sa stau jos prea mult) promit ca nu o sa mai fiu amabil 😉

Lasă un răspuns

