Lipsa frumosului

Bun, in primul rand am inceput sa mut munti, sunt bine, am incercat si pana acum am reusit sa-mi schimb modul de viata (nimic din ce am zis mai devreme nu are legatura cu banii)

Ca tot am adus subiectul de bani, parerea mea este ca economia a inceput sa se miste si se misca doar pt ca nu are cum sa mai stea, mai incearca lumea cate ceva.

  • Am citit la materiale in ultima vreme de zici ca lansez o carte.
  • beau la cafea de zici ca fac un experiment de cofeina (beau cafea pt ca imi place nu pt ca muncesc de indoi, beau si cand citesc o carte)
  • iubesc vremea asta, ma saturasem de caldura! Cel mai important, pot sa ma imbrac la costum fara sa fac sauna in acelasi timp.

Titlul se referea la complet altceva din domeniul designului de produs si a unei teorii care ma obsedeaza in ultima vreme. Nu l-am mai scris pt ca nu vroiam (inca) sa stie cineva ce tocmai am aflat eu, dar am lasat titlul pur si simplu…

Lasă un răspuns

