unde gasesc bere nefiltrata in Bucuresti?

Am gasit la Tandem Cafe (langa Cismigiu)!

Worth to know!

(eu nu sunt bautor in genera, singura bere pe care o beau este cea nefiltrata)

Etichete: , ,

7 răspunsuri to “unde gasesc bere nefiltrata in Bucuresti?”

  1. al2lea Says:

    Caută la REAL, bere Erdinger. E bere fermentată în sticlă. E chiar nefiltrată şi e preferata mea. Se gaseşte ambalată în cutie de cartoe: două sticle de bere şi un pahar cu „blazon”. Eu am deja două „garnituri”…
    🙂

  2. al2lea Says:

    Caută la REAL, bere Erdinger. E bere fermentată în sticlă. E chiar nefiltrată şi e preferata mea. Se gaseşte ambalată în cutie de carton: două sticle de bere şi un pahar cu „blazon”. Eu am deja două „garnituri”…
    🙂

  3. dvictor Says:

    Eu cautam sa beau in oras, rar imi cumpar bere acasa 😀

    Nu stiu daca se stia despre asta dar eu beau foarte rar, probabil e din cauza masinii.

  4. Cata Says:

    aidi bre, chiar nu stiai pe cine sa intrebi de bere nefiltrata? :))
    PS: la Carul cu Bere am baut una foarte buna

  5. dvictor Says:

    Hai las-o cu caru cu bere… vroiam un loc unde sa ma duc sa stau linistit sa fie totul calm… si sa imi iau doar bere

  6. simon Says:

    Aleea Cauzasi, nr.57 la berestroika; acolo gasesti ce cauti tu (bere nefiltrata, mancare buna) nu mai zic de atmosfera placuta dintre zidurile calde ale acelei cladiri 🙂

  7. stefan Says:

    De unde pot sa cumpar bere Kozel in Romania. Stiu ca nu se compara cu cea de la ea de acasa dar mi-a placut mult.

Lasă un răspuns

