Din suflet pt Boc

Nu este mesajul meu! Va zic din start ca nu sunt eu autorul ca sa nu existe discutii.

Vorbeam cu un prieten antreprenor care mi-a marturisit ceva. Eu l-am invitat sa imi zica mie ce vrea el sa scrie  (el nu are blog). Era ceva ce simtea el despre BOC.

Tineti cont de faptul ca autorul este o persoana pasnica, este un om care cauta intotdeuna solutia si nu sta presat pe problema, este si putin ecologist! ce mai un om normal cu principii corecte. De unde si socul meu la reactia sa brutal de sincera.

Hai sa il citim:

Simt ca omul asta perfid, tot ce a facut a facut ca sa-mi faca rau. Aveam o companie mica, nu cine stie ce, a stiut sa ma sugrume cu un forfetar inuman si multe alte reglementari stupide legate de folosirea masinii in companie. Am dat afara 10 oameni pt care imi pare nespus de rau.

I-am platit mai zilele trecute forfetarul in cash, da cu intarziere si pentru prima data am dorit cuiva raul, da raul crunt. Nu vreau sa moara BOC, ar fi prea crud, dar as vrea sa se chinuie, as vrea sa aibe tot nenorocul din lume de acum incolo ca sa simta si el cat de greu mi-a fost mie sa ma tarasc in genuchi si coate sa pot sa scot banii pe care el sa ii consume cu prietenii lui pe o crestere a achizitiilor de bunuri cu 20% (nicidecum a investitiilor) sau pe delegatii de 450.000 euro pt el si familia sa.

Este anormal cum aceasta dejectie de om, aceasta fiara adusa de un rau mai presus de el, sa conduca tara din bmw-ul lui 535 xd cu sheahta sa?

Stiati ca pt ai mei 100 ron imi blocheaza conturile, pe cand pentru orice datorie a unei companii mai mari nici nu se ating de ei?

Stiati ca noi avem o portita de la FMI prin care nu era nevoie sa crestem taxele sau sa dam afara, daca faceam investitii? Nu am facut, am cumparat fratilor, am cumparat.

Cateodata alunec necontrola pe teritoriul groaznicului si imi imaginez cum as cresta un semn pe mana tuturor care au votat acest rau malefic care m-a adus in genuchi prin agresivitate fiscala si nu numai.

Am fost un om normal pana m-au pus in genuchi, nu stau jos mult dar  cand o sa ma ridic presimt ca voi ramane o fiara infuriata.

Sincer sa fiu cu lacrimi in ochi ma induiosez si mir de ce am ajuns. Imi pare nespus de rau ca vreau cuiva raul suprem (mai putin moartea) pentru omul care fara sa-i fac nimic m-a rapus. Si a stiut sa isi faca o companie care sa-mi ia locul pe piata (tot pe banii mei).

atat, scrie asta la tine acolo

Acum concluzia mea este urmatoarea. Daca un om cu facultate  care a coordonat totusi o echipa de oameni, a citit carti, s-a comportat exemplar in societate si a ajuns asa, ce poti sa ii mai ceri lui Costica Gogu care nu are nici o treaba cu nimic, la un colt de strada si sparge bancomate.

2 răspunsuri to “Din suflet pt Boc”

  1. eumiealmeu Says:

    cel ce sparge automate o duce mai bine. foarte bine. pentru că noi, ceilalţi, suferim în inimă şi se acumulează ceva stress, nu? aşa că noi avem risc de infarct, iar cel ce fură nu se îngrijorează nici măcar că e prins pentru că ştie el ce ştie despre paza bancomatelor. tristeţe maximă.

  2. dvictor Says:

    E trist cand oameni transforma oameni din bine in rau. Din sanatosi in nesanatosi.

    Si eu am avut dureri in piept anul asta stresandu-ma inutil! 😉

Lasă un răspuns

