MELK ALERTA

via

4 răspunsuri to “MELK ALERTA”

  1. Melk Says:

    Da, îl știu. Din fericire are procesor cam ca al meu, deci o să meargă jocurile și la mine. 🙂 Poate mai câștigă încredere dacă au și ei un soft decent pe telefon…

    • dvictor Says:

      n-am stat sa citesc prea multe despre, dar nu are si un acelerator 3d ceva? PS: m-am jucat cu un galaxy S este misto sa sti, singura problema (ca la tine) e ca tine bateria 8 ore/1zi inclusiv cu update-ul de soft neoficial

  2. Melk Says:

    Procesorul vine si cu accelerator, cred ca toate sunt asa acum. Eu totusi scot mai mult de o zi daca nu ma joc non-stop. 😉

  3. dvictor Says:

    La el este 1 zi daca il foloseste normal si nu se joaca cum m-as juca eu sau tu (cred).

Lasă un răspuns

