ipad 2 sau cum stau tabletele

M-am jucat cu ele, tabletele si am ajuns la o singura concluzie (samsung si inca una).

Ipad 2 face cu bolta peste absolut orice.

– se misca altfel, foarte repede

– nu arata ca o interfata de joc orice ai face

– ecranul este foarte dragut

– galeria foto este delicioasa si ca utilizare nu numai la ‘aratat prietenilor’

– nu intru in subiectul aplicatiilor

– Nu mi-a venit sa cred ca o sa-mi placa sa ma joc cu porcaria aia de PhotoBooth. Dar uite ca m-am jucat!

Ca si ciudatenie,  am ramas placut impresionat ca incarca http://www.gq.com chit ca nu are flash.

Ca minus  mi s-a parut   un device putin cam greu (aka greutate cat il ai in mana), dar se pare ca sunt doar eu cu aceasta parere.

Jucareaua aia de smart cover ruleaza.

Aproape ca mi-e sila de mine!

Acuma, Melk?

Un răspuns to “ipad 2 sau cum stau tabletele”

  1. darthmelk Says:

    M-am jucat doar cu un iPAD 1 cam 5 minute, asa ca nu zic nimic. Nu prea mi-ar folosi o tableta acum. Ori ma descurc pe telefon, ori am nevoie de laptop/desktop. Tableta e doar ca un telefon cu ecran prea mare.

Lasă un răspuns

