Shopix bai baiatule

Uite vezi,  cu greu ma invat minte sa cumpar de la magazinele online respectate gen: shopit.ro, emag.ro, si mai nou pcfun.ro (ce m-a uimit la ultima comanda prin sistemul lor).

Si cum ma invat greu minte am cumparat de la shopix. Nu stiu unde este problema lor, daca este la livrari simplu, sau in general… oricum problema exista undeva.

De ce o sa apelez doar la astia mari de acum incolo?

Din cauza firmelor de curierat carora daca esti batut in cap si le dai cu 80 de ron in plus fata de cat este pe factura, nu pleaca ca niste nesimtiti si nu zic nimic, doar ca sa suni tu dupa ei din nou. Si nu sunt imbracate in „trening” si „tenesi”. De aia.

😉 Pentru ca esti respectat, de aia.

ps: de aia, de aia, de aia

2 răspunsuri to “Shopix bai baiatule”

  1. George Says:

    Citesc postul si nu inteleg unde am gresit ca firma fata de dumneavoastra. M-as si ne-am bucura daca am putea sa rezolvam problema. Daca postul este prea vechi, putem sa discutam pe mail.

  2. dvictor Says:

    Pai uite in mod normal distributia nu este asigurata tot de voi? Sau este externalizata? Imi place cand comand de la un magazin online sa aduca o diferenta fata de un butic sau un om ce livreaza pizza. Ma intelegeti?

    A venit cineva de la PC-fun, era frumos tuns si ingrijit si colegii mei, fara sa stiu nu i-au dat nimic in plus sa il cinsteasca. A zambit tot timpul. Cand am auzit a trebuit sa alerg dupa el si sa il rog sa se opreasca. In general sunt de parere ca trebuie sa lasi ceva si baiatului care iti aduce. Macar rotunjirea sumei.

    La shopix a fugit cu 60 de Ron zicand ca a confundat ca e bacsis ma intelegi?

    Daca nu este distributia voastra… schimbati-o 😉

Lasă un comentariu